Antibakteriální řada pastelových a grafitových tužek má za cíl pomoci v boji proti infekčním chorobám šířeným kontaktním způsobem u produktů určených především pro děti. Společnost KOH-I-NOOR HARDTMUTH připravila unikátní řadu, ve které byla aplikována unikátní antibakteriální povrchová úprava s nemezenou dobou účinnosti.
Branding antibakteriální řady je postaven na jednoduchosti a přímé komunikaci.
Pro řadu STOP bacteria vytvořil a vizualizoval animátor Břetislav Kašpar 4 postavy: hrdinu FRESHÍKA, který jako antibakteriální agent představuje úhlavního nepřítele BAKTERIÍ. Jeho hlavní zbraní je vždy pro konkrétní produktovou řadu příslušný produkt (tužka, pastelka, atd.). Bakterie ŠÉF (CHIEF), HOUSENKA (CATERPILLAR) a KOULE (BALL) tvoří tlupu pouličních špinavců.
Prohlédněte si grafický manuál STOP bacteria:
Související projekty/relating projects:
KOH-I-NOOR HOLDING
HARDMUTH
KOH-I-NOOR HARDTMUTH ergomarker
KOH-I-NOOR HARDTMUTH MARKERS
KOH-I-NOOR HARDTMUTH BRAND STORES/ZNAČKOVÉ OBCHODY
Poliklinika Sever České Budějovice
C€NTI