Grafický design loga a packagingu low-endové řady školních potřeb pro KOH-I-NOOR HARDMUTH. Epizoda s levným produktem vyráběným v dceřiném závodě v čínském Nankingu určeném především pro obchodní řetězce.
Graphic design of the logo and packaging of the low-end range of school supplies for KOH-I-NOOR HARDMUTH. Cheap products manufactured in the Nanjing subsidiary in China were intended to be sold primarily in the supermarkets.
Původní design noname řady školních pastelek založený pouze na pruzích na těle zebry (který byl odvozeninou varianty návrhu pro nerealizovanou produktovou řadu) zmutoval do podoby modulárního brandu C€NTI s panáčkem Centíkem. Ten měl vždy symbolizovat produkty, které byly uvnitř balení. Vznikl Centík pastelka/tužka a Centík štětec, na další produkty nedošlo.
The design of the no-name range of coloured pencils is based on zebra’s body stripes, originally intended for another product line which was not realized. The modular brand C€NTI uses a figure of Centík that should represent the products inside the package. Only Centík pencil and Centík brush were created, no other products of this line were developed after all.
Související projekty / relating projects:
KOH-I-NOOR HOLDING
HARDMUTH
KOH-I-NOOR HARDMUTH ergomarkers
KOH-I-NOOR HARDTMUTH MARKERS
KOH-I-NOOR HARDMUTH BRAND STORES/ZNAČKOVÉ OBCHODY
Poliklinika Sever České Budějovice