Vizuální styl značkových obchodů KOH-I-NOOR HARDMUTH.
Dceřiná společnost KOH-I-NOOR HARDMUTH TRADE, která pro KOH-I-NOOR HARDMUTH zajišťuje prodej výrobků, začala masivně rozšiřovat síť značkových obchodů KOH-I-NOOR HARDMUTH s jednotnou tváří s cílem posílení povědomí o tradiční české značce.
Vizuální podobu značkových obchodů jsem založil na logu, červené firemní barvě a na komunikaci 4 hlavních segmentů produkce KOH-I-NOORU: školních, kancelářských, hobby a uměleckých potřeb. Technicky bylo označení obchodů založeno na headerech, polepech prosklených ploch, doplněno o vývěsní štít a dle konkrétní situace na dalších prvcích.
Práce na vizuálním stylu značkových obchodů byla velmi zajímavá a různorodá. Postupně jsem řešil aplikaci vizuálu obchodů na moderní prosklené stavby (např. Pardubice – areál univerzity UPCE), historické budovy (např. České Budějovice, Široká ulice), pobočky s interiérovými a exteriérovými výlohami (např. pasáž v Táboře). Speciální byly návrhy pro čínský značkový obchod v Nankingu a německá mutace pro rakouského dovozce KOH-I-NOORU v Linci.
„Třešničkou na dortu“ byl návrh vizuálního stylu značkového obchodu v jednom z Gočárových domků – dvojice památkově chráněných domů ve stylu národního dekorativismu „české art deco“ od slavného architekta Josefa Gočára v areálu ZOO Praha v Tróji.
Zkušenosti z práce na značkových obchodech jsem následně zužitkoval v navazující zakázce – Grafickém manuálu jednotného vizuálního stylu partnerských obchodů KOH-I-NOOR HARDMUTH PARTNER. Manuál jsem zatím připravoval pro českou, slovenskou a polskou síť partnerských obchodů.
Prolistujte si návrhy jednotlivých značkových obchodů:
Související projekty/relating projects:
KOH-I-NOOR HOLDING
HARDMUTH
KOH-I-NOOR HARDMUTH ergomarker
KOH-I-NOOR HARDTMUTH MARKERS
Poliklinika Sever České Budějovice
C€NTI